onsdag 4. oktober 2017

Fargeleggingsvideo

Hei, 

Jeg synes det er litt moro å lage fargeleggingsvideoer for tiden. Det er fortsatt nytt for meg, så jeg prøver og feiler i ett sett, men moro er det! Jeg har laget denne videoen for Bikuben, hvor jeg viser hvordan jeg fargelegger et Magnolia - motiv fra start til slutt.
Motivet er  Olive Tilda fra Magnolia. 

Videoen er kun 7 minutter lang, men jeg håper du kan få noen tips.
(Så får du heller bære over med at jeg er ganske ny på youtube plattformen,
og at det synes ganske godt ;)

Hvis du vil lære mer om fargelegging finner du masse ressurser her i bloggen, både tutorials og kurs, så se deg rundt! 

Her er videoen: 

Jeg har brukt disse tusjene:
Hud: E000-11-21-000, E71, R20
Hår: E18-E15, YR24, Y21
Klær: YR27-YR23-Y21
Oliven:YG97, YG95, YG91,
Blader Rødt: YR14,YR18, R08, og grønt:YG61YG25,G99
Kurv: E30- E35-E37
Sko: YG97-95-93-91, C7
Bakken: E35-33-31-30
Blender

Ikke glem å se deg rundt i bloggene til designteamet i forbindelse med Kort mot Kreft kampanjen vår! Du finner den HER!
Innsamlingssiden til Copic Marker Norge hos Kreftforeningen finner du HER.

Alle i designteamet har masse flotte kort til salgs på sine blogger, og all inntekt går til direkte Kreftforeningen! 

Håper du fikk litt inspirasjon, lag gjerne et kort eller to og selg til inntekt for
Kreftforeningen du også!

Klem fra
Elizabeth 

Ingen kommentarer: