lørdag 20. februar 2016

Takk for meg...

Sist sommer ble jeg spurt om å være med som DesignTeam medlem hos CopicMarkerNorge- i hvertfall fram til jul. En av mine svakheter er at jeg som regel svarer før kontrolltårnet er påkoblet... Jeg takket ja, og det verste av alt er at jeg har kost med skikkelig med jobben!!! 

Men alle gode ting slutter en dag, og nå som jula er over er også min tid i CMN over. Jeg har vært så heldig å få være del av et team som er fantastisk kreative, dyktige fargeleggere og ikke minst tvers igjennom gode mennesker!!! 

Mitt siste bidrag er et kort med motivet "Dressy Joyce" fra "The Greeting Farm"




Copics:
Hud: E000, E00, E21, E11, E04, R20
Hår: YR14, YR18, E15, E18
Kjole: B32, B34, B97, B99, YG11, YG63, G94, G99

Da gjenstår det bare for meg å si:  

TUSEN TAKK FOR MEG, CMN!!!
Siv, Elizabeth, Elin, Kjersti, Gunn, Veronica og Nina- takk for masse inspirasjon!!! Dere er fantastiske hver for dere, og sammen er dere dynamitt!!! 

Ønsker selvfølgelig masse lykke til til de to nye DT'ene Lisabeth og Kristina!!! 


Diger klæm, Hege 

Vi her hos CMN må bare bøye oss i støvet og takke Hege for fantastiske flotte bidrag disse månedene. Synd du ikke kunne være med lengre....
Stor klem til deg!!
Siv

2 kommentarer:

Kjersti sa...

Vi kommer til å saven alle digre klæmmer fra deg Hege - og selvfølgelig den nydelige fargeleggingen... du er RÅ!
Takk for alle nydelige bidrag og for at du var med oss ei stund!
Diger klæm fra Kjersti :):)

Elizabeth sa...

Helt enig med Kjersti, vi kommer til å savne ditt spudlende humør og ikke minst de vakre kreasjonene dine, Hege. Tusen takk for følget! Klemmer til deg fra meg :)