tirsdag 8. desember 2015

8. desember - spinnerkort



Da er vi kommet til luke 8. Og idag har jeg laget et sving kort. Jeg har brukt en for meg helt ny dies. Det var ganske mye arbeid å få satt sammen denne. Men, når det er gjort en gang blir det lettere neste gang. Og moro var det, så denne blir nok brukt flere ganger. 
***
 
Motivet jeg har brukt er en digital freebie fra Wee stamps,denne er skikkelig søt. Men, jeg måtte printe motivet ganske lite, for å få plass på den tagen som henger.
Fargene jeg har brukt er:
Bjørn: E55-34-35-37-RV000-02
Mus: E40-W4-9
Lue: R22-46-37
Pels: W00-E40- og litt glittertusj
Genser: G43-24-94 
Pakke: B000-BG02-75
***
God Jul er en die jeg har brukt, kutta teksten i hvit kartong og fargela med R89 og brukte glittertusj over. Det vises ikke så godt på bildet her.
***
Baksiden har jeg holdt ganske enkel, skal prøve å få skrevet en liten hilsen bakpå her. Skriver man i sirkel, så går det bra.
***

***
Da ønsker jeg dere en fin dag og kos dokker med denne flotte sangen.
***

Ingen kommentarer: