torsdag 1. oktober 2015

Rosa Sløyfe - "Kort mot kreft"

Kjære Copic-venner!

Jeg, DT-Nina, startet i fjor en innsamlingsaksjon som jeg kaller "Kort mot kreft", der jeg selger alle kortene mine til inntekt for Kreftforeningen. Etter å ha mistet begge foreldrene mine til kreft i ung alder (min mor av spredning etter brystkreft) og opplevd sykdommen på nært hold, ønsker jeg å bidra til kreftforskningen, slik at flere kan få en riktig og mer personlig tilpasset behandling og at flere kan overleve denne forferdelige sykdommen. Så langt har jeg samlet inn 16.500,- kr på innsamlingssiden min: Ninas hobbyrom - kort mot kreft. Men jeg ønsker å samle inn enda mer, og mine kjære team-medlemmer er så fantastiske at de har tilbydd seg å selge sine flotte kort til "kort mot kreft" i oktober.

Oktober er som kjent "rosa sløyfe måned" og vi i Copic Marker Norge vil være med på å sette lys på denne aksjonen. Vi oppfordrer derfor alle våre følgere å selge sine fine kort til inntekt for Kreftoreningen og sette inn pengene på innsamlingssiden "Kort mot kreft" hos Kreftforeningen, ved å trykke på "gi en gave" øverst på innsamlingssiden. Der fyller man inn beløp/navn osv. Vi tar selvfølgelig også imot donasjoner fra de som ønsker å bidra uten å lage/kjøpe kort! :) Har dere noen spørsmål om aksjonen, send gjerne en meld til Nina på Ninas hobbyrom på Facebook. :)
Designteamet vil gjerne vise dere noen av kortene som blir solgt i forbindelse med "kort mot kreft" denne måneden (husk, ALLE type kort kan selges, det må ikke være "rosa sløyfe-tema") og håper det kan gi dere inspirasjon til å bli med på dette! :)

 Kjersti

 Motivet fra Saturated Canary er fargelagt i disse fargene:
Hud: E21, E00,E000,E95,E93

Hår: E44,E43,E42,E41,E47
Lys rosa: RV95,RV93,RV91
Mørk rosa: R59,R56,RV34,RV32
Blå: B97,B95,B93,B91
Brun: E44,E43,E41 

Elizabeth
Motivet er fra Saturated Canary, og er fargelagt i disse fargene: 
Hud/skin: E13-11-21-000, R20
Hair/hår: E18-09-07, YR14, E49
Shirt/topp: R89-85-83-81
Pants/bukser: B99-97-95-93-91
Shadow/skygge: W5-3-1-00

Hege


Hud: E000, E00, E21, E11, E04, R20
Singelet: Y11, Y15, Y17, E15
Bukse: B32, B34, B39
Rosa sløyfe: RV02, RV04, RV09
Belte og sko: C1, C3, C5, C7
Prikker rundt motivet er fargelagt med C1, C3, RV10 og Blender.

Tusen takk til designteamet som har sagt seg villig til å selge kortene sine til inntekt for Kreftforeningen i oktober og tusen takk til alle dere som blir med å støtte "Kort mot kreft!
Husk, hver krone teller!!!
Klem fra Nina :)

Ingen kommentarer: