lørdag 11. april 2015

Frost - smykkeskrin

Hei alle sammen! :)
I dag vil jeg vise dere et smykkeskrin jeg lagde av papp/papir til en 4åring som er Frost-frelst (som 4 år gamle jenter flest, vil jeg tro). 
Elsa-motivet fant jeg på en gratis coloring page. Det er selvfølgelig fargelagt med Copics og kjolen har jeg dekt med Stickles for å få den til å glitre. Her er fargene jeg brukte:

Jeg lagde tre skuffer som jeg festet spiltbinders i, som passer perfekt til å håndtak så man kan åpne skuffene lett. 
Man kan ta av den øverste delen av skrinet, der er det et stort rom med plass til mange smykker.
Håper dere likte papirsmykkeskrinet mitt! Mer detaljer om produktene jeg brukte finner du i bloggen min

Ønsker dere en fortsatt god helg! Klem fra Nina :)

1 kommentar:

Tina sa...

utrolig lekkert.. :D