søndag 1. mars 2015

CMN #64 - Team 2 inspirerer

Da er vi halvveis i utfordringsperioden vår

Copic Marker Norge #64 - Fargeutfordring rosa/brun
***
CMN #64 - Color challenge pink/brown

.

 Her kommer bidragene fra Team 2
Vi håper enda flere av dere lar dere inspirere 
og sender inn bidrag til oss
*** 
Here is what Team 2 wants to share with you, and
with these new DT cards we hope to give you 
some inspiration to join in
 ***
 Lena

Motivet er fra Tiddly Inks, og her er fargene jeg har brukt:

Bryllupet hadde vinter som tema, og derfor ønsket jeg å få kjolen litt "kaldere". Jeg har brukt Wink of Stella White glitter pensel oppå. For å få den til å glitre enda mer la jeg et tynt strøk med Stickles star dust på toppen.

  Siv
 Motivet er fra WeeStamps.
Fargene jeg har brukt er:
Hud; E000,00,11, 21, 93
Hår: E51, 53, 55
Rosa: RV11, 32, 24, E04
Brun: E70, 71, 74, 77
Grønne blad: YG61, 63, 67
Vinger: G40, 43, RV10, 32
Skygge: W0,2, Blender

 Veronica  K
  Motivet er fra Saturated Canary, og jeg har brukt disse fargene:



 Kjersti
Motivet er fra Sweet Pea Stamps, tegnet av Karen Middleton.

 Håper du har lyst å bli med - HER
kan du linke opp bidraget ditt.
***
Hope to see your contribution - 
you'll find the challenge HERE

2 kommentarer:

Gunn (Merete) sa...

Åhhh, så flotte disse bidragene er, riktig delikate 😃

Anonym sa...

WOW!!!!!! Så fantastisk flotte bidrag :-)
Klem fra Anne