søndag 29. juni 2014

Til en konfirmant

God søndag til dere, nyt dagen - sommervær eller ikke! Det positive med gråværsdager er at man kan kose seg med tusjene sine, uten å ha dårlig samvittighet fordi man sitter inne :-)
 
I dag har jeg et konfirmasjonskort å dele med dere. Et bestillingskort til ei jente som ble konfirmert i mai.
 
Jeg er veldig glad i mange av Sweetpea sine motiv, og her er ett av dem.
 
 
Kortet ble laget som staffeli-kort, de egner seg så godt på et gavebord så jeg lager ofte det.
 
 
 Motivet er selvsagt fargelagt med Copics.
 
Jeg har dessverre ikke lappen med fargene, men jeg mener at jeg har brukt følgende farger:
Hud: E11-21-50-51-93
Hår: E41-42-43
Klær: V20-22-25-28
Glitterpenn på hårpynt og blomst.
 
Litt flere detaljer finner du på bloggen min, klem fra Lena
 


Ingen kommentarer: