tirsdag 8. april 2014

Utfordring #55 - Team 2

Da er vi halvveis i utfordring #55, 
denne gangen ville vi ha motiver som var fargelagt i 

Sepia eller svart hvitt

Vi minner om trinn- for- trinn forklaringen på svart hvitt fargelegging under "Tutorial" fanen du finner øverst her i bloggen. Trykk HER så kommer du rett dit. 

Her er mer inspirasjon fra team 2:

Kjersti

Jeg har laget en påskepose med no' godt oppi. Motivet er 
fra Staurated Canary, fargelagt med disse fargene:
E44,E43,E42,E41,E40,R00 
  Elin


Jeg har laget et bursdagskort. Motivet heter Oldtimer og kommer fra La Blanche. Jeg har stemplet det med Memento Rich Cocoa på Rustic Cream kartong fra Papertrey Ink. Kartongen har noen mørke fibre innimellom, så arket ser naturlig gammelt ut, noe jeg syns passet perfekt til motivet. Fargene jeg har brukt på bilen ser du under her:


Lena


Dette kortet kan vel brukes til både bursdag og konfirmasjon.
Jeg har brukt motiv fra Sweet Pea og fargelagt i E40- serien: E41-42-43-44-47-49


Elizabeth
Motivet er Sisters back to school fra Saturated Canary.
Fargene jeg har brukt er: W9-7-5-3-1-00

Du finner utfordringsinnlegget og inlinkz HER.
Fristen er Søndag 13.4. kl. 21.00

Klem fra 
Siv, Kjersti, Jill, Lena, Trine, Elin, Gunn og Elizabeth 

2 kommentarer:

Jill sa...

Så utrolig flotte bidrag!
Dere er helt RÅ jenter ♥
Ha en fin fin fargerik uke
KLemmer

Jill sa...

Så utrolig flotte bidrag!
Dere er helt RÅ jenter ♥
Ha en fin fin fargerik uke
KLemmer