søndag 1. desember 2013

Advents-luke 1. desember

                           

I dag er det 1.desember og første søndag i advent. 

Vi på CMN teamet vil også i år gi dere små inspirasjonsgaver i hele desember, og 
jeg starter med gavelapper farget med Copic Sketch Markers og airbrush.


Jeg har brukt Sizzix/TH die til å stanse ut tagen i hvit bazzill. På den røde har jeg lagt på juletre fra 
Sizzix/TH før jeg farget med airbrush, på den blå snøstjerner fra samme produsent.
Fargene jeg har brukt er:
Rød: E19,E07,R39,E87
Blå: B97,B39

Deretter har jeg lagt over "negativen" fra dien, duttet på med Emboss It Dabber fra
TH og embosset med FránTage embossingpulver. Snøen er laget med
Opaque White og en grillpinne i tre.

Disse er både enkle og morsomme å lage, håper du fikk lyst å prøve:)
Sett på litt julemusikk og finn fram tusjer og papir og kos deg i tida 
fram mot jul med hjemmelagde pakkelapper:)
Klem fra Kjersti:)

3 kommentarer:

Anonym sa...

WOW!!!!!!
Så lekre disse var Kjersti <3
Klem fra Anne

Gunn (Merete) sa...

Disse var flotte. Og nå kommer adventsfølelsen snikende ja.. :)

Lena sa...

Så fine de var, synd man ikke har airbrush.... men egne pakkelapper kan man alltid lage uansett da så tusen takk for inspirasjon :-)