søndag 22. september 2013

Mixed Media bakgrunn

Hei
Siden det er min tur å prøve å inspirere dere med tips osv. hadde jeg tenkt at jeg skulle lage en bakgrunn der jeg har brukt airbrushen.

Dette var moro og jeg storkosa meg med prosjektet. Jeg laget en mixed media bakgrunn. Har blant annet brukt stensil og light modeling paste. Brukte også Frantage embossingpulver- det likte jeg. Fikk kjempefin effekt av det.

Min bakgrunn er inspirert av det fantastiske nordlyset vi har rett utenfor stuedøra på riktige årstid... og nå er det begynt å komme tilbake :)

Jeg laget en video av dette prosjektet og jeg har laget den i "fast forward" modus, så det går litt fort, men er vel i grunnen  akkurat passe lang.


Fargene jeg har brukt på bakgrunnen er :
B99 - BG72 - BG70
V01 - V06
YG61 - YG05

Her kommer ett par bilder av bakgrunnen, fargene kommer tydeliger frem her.

Her ser dere hele bakgrunnen

Ett nærbilde for å prøve å vise hvordan embossingpulveret er med på å få denne til å glitre. Men, det kommer ikke så godt frem likevel.

Da håper jeg at dette kan inspirere til lek med airbrush :)

Det kommer ett kort etter hvert med denne bakgrunnen, har en plan for den.

Ønsker dere en riktig God og Kreativ søndag.

2 kommentarer:

Scrappellen sa...

Noe så alldeles fantastisk vakkert, Gunn, og jeg ble såå mektig imponert over kreativiten din her (ellers også da!! :) ),, og ble inspirert så det holder, både med Copic airbrush, Gesso..og ikke minst et av Norges stoltheter, det supervakre Nordlyset♥♥
Ta av meg hatten for deg, Gunn♥!!
Klemmer fra Ellen

Anonym sa...

WOW!!!!! Dette ble skikkelig flott Gunn!! Fantastisk flotte farger, og jeg digger dette vet du.
Klem fra Anne