lørdag 8. desember 2012

Adventskalender, Luke8

Hei igjen alle sammen:) Jeg var så heldig å få lov til å lage dagens luke også:) Og denne har jeg virkelig kost meg med:) Jeg har laget en julegavelapp med masse klisj og glitter, akkurat som jeg liker det:) Imens du titter på bildene av klisjet mitt, kan du jo nyte denne vakre julesangen:)



De som kjenner meg, vet at jeg liker å klisje og søle på scrapperommet mitt:) Jeg bruker å si at hvis jeg er skitten på fingrene når jeg kommer ut derifra, så har jeg koset meg:) Og denne gangen ble jeg skitten:)

 Først ett bilde av matrialene jeg brukte; Masse puncher og dies av snøflak, litt chipboard og annet pynt, B90 serien copics og airbrushen min, goosebumps spary og glitter. Jeg ser at limen jeg brukte ikke er kommet med på bildet, jeg brukte Liquitex Gloss Gel.
 Først har jeg funnet fram alle elementene og stilt de opp på måten jeg vil ha det. Deretter limte jeg alt på plass med Gloss Gel.Jeg klisjer limen overalt, også oppå pynten. Jeg liker denne limen til denne brukten, da resultatet blir ganske stivt.
 Så fant jeg fram de blå tusjene og airbrushen, og farget alt:) Jeg passet på å holde opp tagen også, for at det skulle bli farge både over og under:)
 Deretter spayet jeg litt activator på ett stykke papir, for å ta bort litt farge der jeg ønsket det lysere. Her kommer fordelen med å bruke Gloss Gel over hele tagen; det blir en blank overflate som gjør at du fargen ikke trenger ned i tagen.
 Deretter spayet jeg Goosebumps spray over hele tagen, og strødde glitter over mens det ennå var vått. Da det hadde fått tørket litt, limte jeg på bokstaver.
 Her er det ferdige resultatet, masse glitter og stas:)


Håper du likte tagen min, kanskje du fikk lyst til å prøve selv?

Klem, Veronica

5 kommentarer:

Anonym sa...

WOW!!!!! Denne tagen var kjempeflott!!! Dette må definitivt prøves. Tusen takk for herlig inspirasjon,
Klem fra Anne

Eva J sa...

OMG! Superfint!!

Tove sa...

Knallstilig!! Jeg skal helt klart skaffe meg noe gloss gel og prøve dette. Tusen takk for inspirasjonen:)

Gunn (Merete) sa...

Dette var ett skikkelig knalltips når man liker klin og klæsj. Skal garantert prøves ut ja.
Ha en flott søndag.. er litt seint ute med å kommentere da :-)
Klem Gunn

Scrappellen sa...

Veronica...denne ble sååå lekker, og jaaa, jeg MÅ prøve å lage en slik♥♥!!!:) Beklager sen kommentar, men..ja det er bare en normal førjulstid!;))
Takk takk..nå skal det klines og klæshes!;))
Klem