søndag 25. november 2012

Månedstag

Hei og hå..

Det er utrolig hvor fort tiden går, og nå er det på tide med nest siste månedstag for i år. Tenk året er snart over og jeg som ikke synes det er lenge siden jeg laget min første tag..
Jeg er i grunnen ganske imponert over meg selv som har klart å følge opp denne hver måned.

Vel, her oppe i nord har vi definitivt fått mørketid, og dagene er virkelig kortere. Ennå er vi ikke helt på det mørkeste, men vi nærmer oss med stormskritt....
Og da syntes jeg det er koselig å tenne masse stearinlys inne og virkelig nyte det.
Så derfor er lys tema på tagen for denne månden

Lysen er dies fra Marianne design.
Fargene jeg har brukt er :
Flammer:Y32-YR12-YR15
Lys: W0-2-3 og V22-V06

Så tenn et lys og la det skinne, 
la det varme både ute og inne.


Ingen kommentarer: