tirsdag 31. juli 2012

Månedstag for juli

Det er utrolig kor fort tida går. Plutselig gikk det opp for meg idag at vi var kommet helt til slutten av juli og at jeg måtte lage tagen min.
Det var bare å snu seg rundt å få det gjort. Brukte dette bakgrunnspapiret fra BoBunny, synes de vinduene er så stilig og bygde liksom motivet opp rundt dem.

Motivet er en freebie fra Saturated Canary som jeg fikk for ganske lenge siden.

Fargene jeg har brukt:

Hud: E0000- 000 - 00 - 01 - R00 - V91
Øyne: BG000 - B95 - B97
Lepper/blomst: R22 - 37 - 59
Hår: E41 - 30 - 55 - 37 + multiliner Brush- Sepia
Bukse: B34 - 95 - 97 + multiliner Brush- Black
T-skjorte: R81 - RV02 - R14 - 22 - 43 - 59

Jeg vil bare komme med ett lite tips. Jeg har investert i Multiliner Brush pakken med alle fargene som kommer i den. De tusjene er utrolig flott å bruke til å fremheve detaljer og legge ekstra skygge. Her har jeg brukt det på håret og buksa for å få litt mer dypde i det. Det er vel anvendte penger, selv om de koster litt. Noe å tenke på for Copic fans :))

Ingen kommentarer: